Určeno pro koncového zákazníka.
V případě reklamace příslušenství např: sluchátka, baterie je nutné s příslušenstvím zaslat také Vaše zařízení.
Informace o přístroji
V případě, že zálohu dat nepožadujete nezaškrtávejte !.
Záloha dat
V případě požadavku na zálohu dat a máte zařízení chráněno gestem nebo heslem, je nutné nám toto zaslat.
- Zálohu dat provádíme výhradně ze zařízení do zařízení.
- Cena této služby 399 kč s DPH.
- Zálohujeme pouze (kontakty, SMS, kalendář, fotografie, videa).
- V případě, že máte zařízení chráněno heslem, gestem, otiskem apod... je nutné zabezpečení ze zařízení odebrat nebo zaslat společně se zařízením.
Podmínky přijetí zařízení do opravy
- Ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) jsou Vaše osobní údaje (jméno, příjmení, adresa, fakturační údaje, údaje o vzájemných obchodních transakcích, telefonní a emailový kontakt, IMEI zařízení) zpracovávány:
V případě záručního servisu - osobní údaje zpracovává společnost BRITEX-CZ, s.r.o. v roli zpracovatele, kdy správcem Vašich osobních údajů je výrobce Vašeho zařízení. Osobní údaje jsou zpracovávány na základě této smlouvy za účelem poskytování služeb autorizovaného servisu a uchovávány následně po dobu nezbytnou po dobu 3 let.
V případě nezáručního servisu - osobní údaje zpracovává společnosti BRITEX-CZ, s.r.o. v roli správce. Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v souvislosti s poskytováním servisních služeb a jsou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou pro zajištění zákonných požadavků.
- Pokud uvedete možnost kontaktu e-mail nebo SMS bude vám automaticky zaslána zpráva o ukončení opravy. Maximální doba pro ukončení záruční opravy je 30 dnů od data příjmu zakázky do opravy. Zhotovitel je oprávněn po objednateli požadovat zaplacení poplatku za skladování tohoto zařízení dle platného ceníku, je-li zařízení skladováno u zhotovitele po termínu dokončení opravy. Pokud objednatel nevyzvedne níže uvedené zařízení ve lhůtě do 6 měsíců od předpokládaného data ukončení opravy, je zhotovitel oprávněn po uplynutí této lhůty zařízení objednatele prodat či ekologicky zlikvidovat. Převýší-li výtěžek z prodeje pohledávky vzniklé zhotoviteli, bude rozdíl těchto částek zaslán objednateli.
- Objednatel se zavazuje uhradit náklady spojené s nezáruční opravou. Zhotovitel si vyhrazuje právo navýšení ceny proti ceně sjednané maximálně o 10%. V případě navýšení konečné ceny za opravu, která převyšuje maximální sjednanou cenu včetně odsouhlaseného navýšení je zhotovitel povinnen písemnou formou (dopis, e-mail) požádat objednatele o odsouhlasení a to formou cenového návrhu. Pokud nebude objednatel reagovat na cenový návrh do 5 pracovních dnů bude zaslána urgence na cenový návrh. K těmto cenovým návrhům je objednatel povinnen se vyjádřit nejpozději do 5 pracovních dnů. Veškerá vyjádření musí být provedena písemnou formou nebo odsouhlasením přes odkaz. Nevyjádří-li se objednatel v uvedené lhůtě, nebo, vyjádří-li nesouhlas s cenovým návrhem, je zhotovitel oprávněn vyúčtovat objednateli náklady účelně vynaložené na provedené práce dle platného ceníku zhotovitele.
Záruční doba na provedenou práci a použité náhradní díly je tři měsíce.
- Objednatel z důvodu poskytnutí rychlé a kvalitní opravy popíše co nejvýstižněji závadu na výše uvedeném zařízení.
Servis neručí za uživatelská data uložená v předmětu reklamace a vyhrazuje si právo vrátit předmět reklamace ve stavu odpovídajícím stavu při prodeji, tj. bez jakýchkoliv dat a v továrním nastavením.
V případě, že objednatel odstoupí od smlouvy (pro fyzické osoby platí pouze v případě nezáruky), zavazuje se uhradit částku dle platného ceníku zhotovitele.
Ochranná fólie displeje:. Ochranná fólie displeje není standardní součástí přístroje, jedná se o volitelné příslušenství a v případě servisního zásahu musí být z přístroje odstraněna z důvodu dodržení schválených technologických postupů. Servisní středisko ochranou fólii ani ochranné sklo nenahrazuje, nejsou standardním vybavením přístroje. Je-li dohodnuta expresní oprava a je zjištěn větší rozsah poškození, expresní oprava neproběhne a není také účtován expresní příplatek.
Přepravní podmínky
- 1. Zkontrolujte kompletnost balení. Pro komplexní posouzení závady je třeba zařízení zaslat včetně originálního příslušenství.
- 2. Přiložit podepsaný reklamační protokol, který Vám po odeslání reklamace přijde do emailu.
- 3. Zásilku správně a bezpečně zabalit.
- 4. Návod na správné zabalení a označení zásilky lze nalézt na webových stránkách přepravce, např.:
Pro možnost sledování průběhu opravy na našich webových stránkách si prosím poznamenejte číslo přepravního balíčku (podací číslo zásilky) nebo IMEI přístroje (naleznete jej na štítku pod baterií přístroje nebo v záručním listu).
Neposílejte nám zboží na dobírku! – nebude převzato.
Adresa pro doručení zásilky. Kladno, Milady Horákové 125, 27201
Pozor! Dbejte také na správné převzetí zásilky od přepravce – až se Vám bude zásilka vracet.