Informace o zákazníkovi



V případě pozáruční reklamace fakturovat na

Informace o přístroji


Požadavek opravy

Záloha dat


V případě požadavku na zálohu dat a máte zařízení chráněno gestem nebo heslem, je nutné nám toto zaslat.

Podmínky přijetí zařízení do opravy

Přepravní podmínky

  • 1. Zkontrolujte kompletnost balení. Pro komplexní posouzení závady je třeba zařízení zaslat včetně originálního příslušenství.
  • 2. Přiložit podepsaný reklamační protokol, který Vám po odeslání reklamace přijde do emailu.
  • 3. Zásilku správně a bezpečně zabalit.
  • 4. Návod na správné zabalení a označení zásilky lze nalézt na webových stránkách přepravce, např.:
Pro možnost sledování průběhu opravy na našich webových stránkách si prosím poznamenejte číslo přepravního balíčku (podací číslo zásilky) nebo IMEI přístroje (naleznete jej na štítku pod baterií přístroje nebo v záručním listu).
Neposílejte nám zboží na dobírku! – nebude převzato.
Adresa pro doručení zásilky. Kladno, Milady Horákové 125, 27201
Pozor! Dbejte také na správné převzetí zásilky od přepravce – až se Vám bude zásilka vracet.

© 2024 - BRITEX-CZ, s.r.o.     Milady Horákové 125, Kladno 27201.